tisdag 8 maj 2012

Släpp skiten tjejer!

Såga inte när någon faktiskt försöker göra något åt de sjuka idealet. Tyvärr hittar alltid någon bitter tjej fel och börjar trycka ner, det ska tydligen alltid hittas fel på tjejer! trött blir man verkligen, det är vi kvinnor som måste börja ändra inställning. Jag blir så less på att så pass många flickor och kvinnor alltid ska försöka tyrcka ner andra flickor . Det är så mycket dubbel moral att jag blir äcklad. Ingen tjej vill ju ha det här idelaet! så varför såga det?! Är inte vi eniga och samarbetar så kommer det inte fungera!

jag hejar på det här iallafall! allt som bidrar till en förbättring jag hade diggat detta om jag fortfarande varit sjuk. Tycker det känns skönt nu också för tankarna finns alltid där.













Egoboost maanzine kampanj mot det sjuka idealet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar