torsdag 7 juni 2012

Check!

Jag är nu helt färdig med gymansiet! Klarde även matte b, vilket är helt otroligt. Eller helt otroligt kasnke det inte var ändå. Detta var ju faktiskt några av mina mål för 2012 och nu kan jag stolt bocka av några punkter!

Jag vet att allt går bara man vill, det är ingen myt. När jag var som sjukast skrev jag en lista på hur jag ville att min liv egentligen skulle se ut.
Jag mins dagen jag skrevs ut (i höstas). Jag fick läsa listan jag skrivit och jag kunde inte tro mina ögon! Allt jag skrivit ned hade jag faktiskt nu, det är ingen lögn. Vilket kändes fantastiskt.
Jag minns att jag tvivlade en hel del på att detta skulle uppnås på riktigt, men jag gav aldrig upp hoppet om att det skulle gå, vilket jag tror var hemligheten.  Nu skrev jag en ny i början av året och har redan uppnått flera punkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar